sunfun Startet 12.Juni.2009 Del på Facebook Startet 12.Juni.2009 Jeg prøver igjen, har vært her to ganger, begge ganger er innlegg stengt..... Jeg ønsker litt innspill, råd & tips i forbindelse med mitt prosjekt. Kjøpte en Marex 24 Sun Fun som har ligget under vann. Alt er nå tatt ut og nå er vi snart klare for utvendige reperasjoner. Båten skal lakkes/males innvendig & utvendig. Innvendig skal også nytt elektrisk på plass, nye benker, skott og dørk. Planen er at prosjektet skal være ferdig innen juni 2010. Motoren er en 92 mod Volvo diesel med turbo, 36 hk. Siden det kun ble produsert 8 - 9 eks av denne båten, så ønsker jeg all info jeg kan få om denne ! Noen som har hatt, sett, kjenner noen som har eid, ja alt er av interesse. Hilsen optimistene Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Bilder, bilder, bilder. Dette er nødvendig for å se hva det dreier seg om Sitér dette innlegget Link to post
sunfun Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 (redigert) Ja, har lagt ved bilder, men det kommer ingen på trykk !! Mener jeg gjør det som står forklart, men..... Komplisert !! Jeg har prøvd alt, men får det ikke til. Så, kommer det ikke nå, så beklager jeg, da gir jeg opp. Redigert 12.Juni.2009 av sunfun (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hengekøye Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 www.bildr.no -> Last opp bildet ett og ett bilde om gangen) -> Legg inn link på bildet (Bruk "Sett inn bilde" funksjonen) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Oppskrift på ”legge inn bilder” 1. Venstreklikk på ”Legg til svar” 2. Venstreklikk på ” Last opp bilde” 3. Venstreklikk på ”bla gjennom…” 4. Finn bildet der du har det lagret.. 5. Dobbeltklikk (venstre) på bildet . Bildet forsvinner. Venstreklikk på ”Last opp/Upload” Etter en liten stund kommer ”adressen” til bildet opp. Marker HELE adressen til bildet, Høyreklikk og ” Kopier” 6. Gå tilbake til ”Svare-siden”. Klikk på ”Sett inn bilde”-symbolet Det kommer opp en ny ”Rute” øverst til venstre ( I E ledetekst., Oppgi URL til bildet..) 7. HØYRE-klikk i ruta bak ”http://”__________” (Ikke vestreklikk!!) og ”Lim inn” +”OK” Bildets adresse er nå kommet inn på skrivefeltet på svarsiden. Klikk på ”Forhåndsvisning” for å se om alt har gått greit. Hvis alt er bra: 8. Klikk på ”Legg til svar” Bildet er ut i den store verden Sitér dette innlegget Link to post
sunfun Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Ok, skal prøve igjen, men dette var utrolig komplisert ?? Eller veldig omstendelig. Menm takk for hjelpen, Nei, får ikke opp de vinduene som dere forklarer. Sorry, Jeg gir meg på baatplassen. no. Får heller lese innleggene, kanskje jeg kan få tips der. Har brukt så my tid og energi på dette. Så, takk for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Den oppskriften til osa var (unnskyld uttrykket) idiotsikker! Følger du denne punkt for punkt kan det ikke gå galt. Og når du har gjort dette noen ganger tar det mellom 10 og 20 sekunder. Ikke så veldig omstendelig med andre ord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.