Guest arvmagn Startet 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 9.Juni.2004 Hei! Jeg har en Sabb 18 ,men har ingen instruksjonsbok. Vet noen hvor jag kan laste ned/kjøpe en slik en. Dette er den motoren med luftfilter på venster side ,sett forfra med svinghjul. Litt nyere type. 1972 + Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Sjekk dokumentarkivet på medlemssidene. Kanskje du finner noe der. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 ....Jeg har en Sabb 18 ,men har ingen instruksjonsbok. Vet noen hvor jag kan laste ned/kjøpe en slik en. Dette er den motoren med luftfilter på venster side ,sett forfra med svinghjul. Litt nyere type. 1972 +Hei arvmagn! Først og fremst, velkommen til baatplassen.no - og Gratulerer med dagen! Bursdag, og alt! Du har en Sabb 2H - 1972+ årsmodell, sier du? Har maken motor i snekka mi, tror jeg. Min har motornummer H2 - 1972 - 310 Lykke til med instruksjonsbok og motor! Mvh Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Info om motoren får du på www.sabb.no Sitér dette innlegget Link to post
Guest arvmagn Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Takk for gratulasjonen!! Dette med instruksjonsboken har jeg letet etter lenge, og nå!!. perfekt. Jeg har nok lykkedagen ja. Tusen takk for hjelpen. Nå skal jeg lære motoren å kjenne tenker jeg Mvh Arve Sitér dette innlegget Link to post
Guest arvmagn Svart 9.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Juni.2004 Hei igjen!! Jeg ser at du har montert el-gløder. Er denne orginal eller hvilke type er det Walter?? Har tenkt å kjøpe en selv. Mvh Arve Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.