Jump to content

Edit History

jerognal

jerognal

Trengs ikke dra alle boltene ut av skroget. Er lenge siden eg gjorde dette men motor fikk eg lett over boltene og til siden.  Stod i garasjen med talje i motor. En motorløfter til bil vil gjøre samme jobben. Muligens at de øverste boltene gikk lett tilbake, mens de nedre stod kubb(husken er ikke hva den var engang). Tror det var slik. Får du banket de øverste litt tilbake vipper du motor lett over de nederste. (Med løfteutstyr sef). Alle muttre av sef. Husk å merke høyde på motor før du demonterer så slipper du fundere på det i ettertid.... (gjekk om eg lærte det det hard way).

jerognal

jerognal

Trengs ikke dra alle boltene ut av skroget. Er lenge siden eg gjorde dette men motor fikk eg lett over boltene og til siden.  Stod i garasjen med talje i motor. En motorløfter til bil vil gjøre samme jobben. Muligens at de øverste boltene gikk lett tilbake, mens de nedre stod kubb(husken er ikke hva den var engang). Tror det var slik. Får du banket de øverste litt tilbake vipper du motor lett over de nederste. (Med løfteutstyr sef). Alle muttre av sef.

jerognal

jerognal

Trengs ikke dra alle boltene ut av skroget. Er lenge siden eg gjorde dette men motor fikk eg lett over boltene og til siden.  Stod i garasjen med talje i motor. En motorløfter til bil vil gjøre samme jobben. Muligens at de øverste boltene gikk lett tilbake, mens de nedre stod kubb(husken er ikke hva den var engang). Tror det var slik. Får du banket de øverste litt tilbake vipper du motor lett over de nederste. (Med løfteutstyr sef)

• Create New...