Windy37GM Startet 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2009 (redigert) Jeg har denne uken hatt med sericeapparatet til Belanor å gjøre. Kjøpte en Garmin 4008 plotter ifjor og butikken som solgte er avviklet etter dette. Monterte den i båten iår og NMEA inngangen er død. Dyre råd ble gode, snakket med Garmin support, hvor vi oppgraderte firmware (litt kluss med at support ikke visste at dete måtte gjøres med 1GB brikke eller mindre) men like død. Laget sak på Belanor.no, mail iløpet av 30 minutter med forslag til fiks. jeg svarte, og de besluttet at den skulle inn for rep. Sendte med Post over natten, fremme hos Belanor kl 09:30 og de starter med den kl 10 !! Diagnose ferdig kl 13 og ny plotter klart til henting samme ettermiddag. Jeg var urolig mhp innsendelse, men dette funket meeeeeget bra. Jeg hadde sikkert flaks med at service ikke hadde mye å gjøre, men allikevell... Til sammenligning brukte Høcom nesten 3 uker på å oppgradere firmware i min forrige Interphase plotter (og tok 1000 for jobben). mvh bavaria32sport Redigert 12.Juni.2009 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Hansi Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Fint at det er noen seriøse aktører som tar kundene på alvor. Nok av de som ikke gjør det. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Jeg venter fortsatt på telefon fra Belanor. Det var i april i fjor jeg kontaktet support. De skulle ringe tilbake innen en time. Plutselig en dag ringer de vel. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Det er nok slik at vi som brukere må være kontinuerlig aktive. Jeg handler selv endel fra Seatronic i Moss fordi dette er kort avstand fra boligen vår. Seatronic er ovenfor meg alltid svært raske med å gi tilbakemelding, informasjon og leveranser. Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Jeg venter fortsatt på telefon fra Belanor. Det var i april i fjor jeg kontaktet support. De skulle ringe tilbake innen en time. Plutselig en dag ringer de vel. Hva hvis de f.eks har mistet nummeret ditt på ett eller annet vis? Du blir sikkert mer og mer irritert etter som tiden går. Og når sjansen byr seg for å komme med litt negativ omtale, så har du jo alltids litt å komme med. Du burde heller tatt en telefon for å høre om du er glemt. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 (redigert) Å det er ikke så farlig. Jeg har glemt de, og de har glemt meg. Og etter telefonsamtalen skjønte jeg at vedkommende hadde "litt" å gå på i kompetanse........ Var ikke meningen å sverte de. Bare en annen opplevelse enn trådstarter hadde. (Irritasjonen lar jeg være helt til jeg kommer på fjorden og blir utsatt for hekkbølger, lause bikkjer, folk som fortøyer på samme øy som meg og at noen bruker baugpropellen. ) Red. Og problemet mitt ble løst på annet vis. Redigert 12.Juni.2009 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 (Irritasjonen lar jeg være helt til jeg kommer på fjorden og blir utsatt for hekkbølger, lause bikkjer, folk som fortøyer på samme øy som meg og at noen bruker baugpropellen. ) Støtter deg i den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.