fjordÅl Startet 12.Juni.2009 Del på Facebook Startet 12.Juni.2009 skal montere denne http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q=p:10507592 til kontrollboksen min og da kan godt henda eg e tilbakeståande men eg ser ingen anna veg å montera kabelen enn å skru opp boksen. kan noken svara meg på om det e ein anna måte? har orginal boks frå 1989. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Brodern Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Er det noe hokus-pokus da ? Mulig kontrollboksen er åpen på baksiden ? Hvis ikke er det bare å åpne den, løsne et par skruer som holder kabelen på plass, og løsne klipset som holder enden på kabelen på plass. Og montere den nye i motsatt rekkefølge. Tar kanskje 3 minutter :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
fjordÅl Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 muligens men hadde ikkje skrugjern og lika ikkje åpna ting eg ikkje bør åpna Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Twilight Svart 12.Juni.2009 Del på Facebook Svart 12.Juni.2009 Skjønner at du er litt skeptisk om du ikke har åpnet en slik boks før, men dette går helt greit. Ingenting som går i stykker, eller "ting" som spretter ut og er umulig å få på plass igjen Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 13.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2009 va berre å skru opp! e ikkje lenge før båtn e i full drift no :D Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.