Jump to content

Normal leverings tid på sprayhood?

LarsL

Recommended Posts

Jeg bestilte ny sprayhood til min seilbåt i februar.

De lovet den til påske, men de har fortsatt ikke tatt mal engang. Jeg har ringt mange ganger, fått svar om at de kommer snart.

Er dette normalt med 4-5 månder leveringstid??

Eller må jeg kontakte noe andre? Noen som har erfaringer med karlesjeservice i Kristiansand?

Er de å stole på eller må jeg gi opp ny sprayhood til ferien??

Hei. Om du har lyst på en lang tur så anbefaler jeg http://www.kapell-annat.nu/ . De lager utrolig fine og smarte sprayhooder og kalesjer. Har du flaks så har de en mal til din båt på lager. Jeg tror de "mallar" 400-500 båter i året. Det er forøvrig de som leverer til nye Bavariabåter i Skandinavia. Skal få lagd kalesje og sprayhood til min nye båt nå i sommer når jeg ligger i Gøteborg. Må betale noen kroner i kjøring men det tror jeg det er verd.

Jeg bestilte ny sprayhood til min seilbåt i februar.

De lovet den til påske, men de har fortsatt ikke tatt mal engang. Jeg har ringt mange ganger, fått svar om at de kommer snart.

Jeg syns du bare skal bestille av noen andre. Jeg har kjøpt 3 kalesjer og en sprayhood hos seilmaker helvig i bergen. Har aldri tatt mer enn 3 uker fra første kontakt til ferdig produkt.

Motorbåt er harry - A. Rosèn

• 2 uker senere...

Ja ja nå ligger jeg på svai mellom holmene på vestlandet å nyter ferien - uten ny sprayhood :rolleyes: Får håpe på en sommer uten regn og vind.

Ble lovet sprayhood før sthans, men den gang ei..

Skal du ha sprayhood og ikke bare bestille og vente, så må du ikke handle hos kalesjeservice i Kristiansand.

Men nå skal ferien nytes selv om sprayhooden er gammel og lekk

God sommer alle sammen :flag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...