Viksundaren Startet 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2009 (redigert) Hei :) "Ny" her på forumet, men har hengt her en god stund for å se på prosjekter og lignende tips, bare positivt å si om Baatplassen :) Men tilbake til det jeg lurte på; Har en 14-foter som tuffer og går som bare det, eneste jeg savner da jeg er aleine og fisker er litt musikk. Så det jeg ønsker er enten ett billig annlegg (1000-1500) eller bærbare høytallere. Har el-start/batteri i båten, så strøm fra batteri er ikke noe problem! Mine krav er; Pris (MAKS 1500,-) Ipod/MP3 uttak Mulighet for batteri som strømkilde. Mvh Viksundaren, takker på forhånd for gode svar! GOD SOMMER! Redigert 12.Juni.2009 av Viksundaren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Har jo Denne på Finn, men den er jo ett par hundre over budsjettet ditt. Men det er jo med høytalere da.. Sitér dette innlegget Link to post
Cerveza Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Hva med noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Viksundaren Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Raske svar :) Glemte å nevne at lyd er en smule viktig, altså litt styrke. Men hva kan jeg forvente av 1500,-kr. Begge forslagene er fristende, men ang. montere annlegg i båt. Trenger man å være utdannet elektriker for å få det til eller er det noe alle burde klare? Sitér dette innlegget Link to post
Sjømann-22 Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Elektriker trenger du ikke å være, men litt kunnskap er nok en fordel. Hør med noen kamerater om de har vært borti det, eller kanskje en av dem har en bror som kan det. Har du blitt vist det en gang, så sitter det. Pleier å følge med koplingsskjema også. Sitér dette innlegget Link to post
Viksundaren Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Som jeg tenkte,ut i fra denne linken forstår jeg litt mer hva det dreier seg om, vanskelig? Verdt å prøve vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Så vanskelig, men likevel så enkelt. Du skriver: "Så det jeg ønsker er enten ett billig annlegg (1000-1500) eller bærbare høytallere."Tja, hva skal man si? Og, hva skal du med "styrke" på sjøen? Tror du at du er alene utpå der? Sitér dette innlegget Link to post
Viksundaren Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Altså, slik at det er mulig å kjøre samtidig som det er litt musikk, har en motor som bråker litt skjønner du! Ikke noe forstyrrelsesmoment, rolig Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.