Jump to content

Groe på drevet

Onkel Donald

Recommended Posts

... er nå tatt hånd om en gang for alle for mitt vekommende. Har nettopp montert "Drevhetten".på båten. De sugde seg fast til akterspeilet og dekket hele drevet..Fenominalt! :yesnod:

Skal bli artig å sjekke båten etter at jeg har kommet fra ferie...Forhåpentligvis fritt for sjømose.. :smiley:

Drevposen har startet opp med nye eiere (?) og tar igjen imot bestillinger. Anbefales... http://drevhetten.no/

/O.D.

Jeg stoffer drevet og propellen + skjoldet. Stoffer ikke belger og låsemekkanisme. Har derfor ikke noe særlig problemer med groe på drevet. Etter at jeg kjøpte ny propell stoffet jeg ikke denne en sesong. Trodde det skulle være bra for propellen at den ikke ble stoffet. Etter den sesongen var propellen full av groer. Tror nok det er værre en et malingslag på den. Så nå stoffes den også.

Jeg brukte SeaJet drevspray sist sessong, men det hjalp ikke noe særlig.. Da jeg satte båten på land i fjor høst så drevet helt forferdelig ut.. Drevet, belgen og propell var fullstending tilgrodd.. Brukte n timer får å få drevet reint igjen med høytrykkspyler.

Noen plasser er det mer algevektst enn andre plasser.

Ved min båtforening er blir det utrolig mye algevekst på drev og propelll... (men ikke nå lenger :smiley: )

/O.D

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...