Onkel Donald Startet 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 12.Juni.2009 ... er nå tatt hånd om en gang for alle for mitt vekommende. Har nettopp montert "Drevhetten".på båten. De sugde seg fast til akterspeilet og dekket hele drevet..Fenominalt! Skal bli artig å sjekke båten etter at jeg har kommet fra ferie...Forhåpentligvis fritt for sjømose.. Drevposen har startet opp med nye eiere (?) og tar igjen imot bestillinger. Anbefales... http://drevhetten.no/ /O.D. Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Jeg stoffer drevet og propellen + skjoldet. Stoffer ikke belger og låsemekkanisme. Har derfor ikke noe særlig problemer med groe på drevet. Etter at jeg kjøpte ny propell stoffet jeg ikke denne en sesong. Trodde det skulle være bra for propellen at den ikke ble stoffet. Etter den sesongen var propellen full av groer. Tror nok det er værre en et malingslag på den. Så nå stoffes den også. Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Donald Svart 12.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Jeg brukte SeaJet drevspray sist sessong, men det hjalp ikke noe særlig.. Da jeg satte båten på land i fjor høst så drevet helt forferdelig ut.. Drevet, belgen og propell var fullstending tilgrodd.. Brukte n timer får å få drevet reint igjen med høytrykkspyler. Noen plasser er det mer algevektst enn andre plasser. Ved min båtforening er blir det utrolig mye algevekst på drev og propelll... (men ikke nå lenger ) /O.D Sitér dette innlegget Link to post
Anoden Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Svaret får vi ikke før til høsten folkens Sitér dette innlegget Reling: Kanten på båten; den siste kontakten man har med båten før man ramler over bord. Link to post
princess32 Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Tror nok jeg har svaret i dag ja. Nesten ingen groer. Bruker trilux som påføres med pensel. Husker jeg denne tråden så skal jeg ta ett bilde når jeg tar den opp. Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 12.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2009 Har gått for TCnano prop og drev forsegling iår.... Blir spennende å se til høsten, i fjor grodde drevet no inni ....... Dokumentasjon kommer... Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.