Tine IV Startet 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2004 Heisann ,trenger litt hjelp her nuh .har en 1999 mod 3HK Yamaha ,denne har jeg på gummibåten en Yam 230. Den motoren er et lite hakk for liten derfor lurer jeg på om den kan speedes opp litt ? Ser det er plate mellom gasser og innsug ,kansje det kan lages litt større hull der så er det kjapt en 4-5 HK ? Noen som har vært borti samme motor og opprasjon ? Takker for alle svar....... Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Suzuki Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 3 hk - hmm er dette en Yamaha Malta ? Suzuki - også med Yamaha Malta Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Tine IV Svart 10.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 3 hk - hmm er dette en Yamaha Malta ? Suzuki - også med Yamaha Malta Jau det er en Malta turbo Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Suzuki Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 Jau det er en Malta turbo Tine II aha,kjenner ikke turbo utgaven , men jeg husker det var en diskusjon på "the other site" om dette for en tid tilbake.. Tror konklusjonen var at dette ikke var mulig... Letelittegrannsåfinnerjegkanskjenoe... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.