Suzuki Startet 13.Juni.2009 Del på Facebook Startet 13.Juni.2009 ønsker bensinkanne til min påhenger, men sliter med å finne noen som har noe utvalg. Vanligst er jo kanner med ganske stor grunnflate, som er ganske lave. Jeg ønsker derimot en kanne som er omlag som en reservekanne, altså litt mindre i areal, og høyere ( surres til akterspeilet ) Om sugefunksjonen går gjennom lokket, sånn at man kan ha 2 kanner, og bare flytte over slangen med klunken på, hadde det vært genialt. Noen steder de har godt utvalg ? Maritim har iaf nesten ingenting. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
20 Fot Svart 13.Juni.2009 Del på Facebook Svart 13.Juni.2009 Finnes jo lokk med kobling til std. jerrykanne. Sitér dette innlegget MVH 20 Fot Link to post
rago63 Svart 14.Juni.2009 Del på Facebook Svart 14.Juni.2009 -Se på denne "Jerrykannen" i plast: http://www.scepter.com/ Denne har løs "cap" i midten av lokket i tillegg til lufteskrue øverst på motsatt side. Du er vel såpass nevenyttig så du klarer å lage deg stigerør gjennom påfyllingslokket selv - som du kobler blære og slange på....Har laget meg en selv, der jeg benyttet et Gearstangdeksel i fra Volvo FL6 som cap for feste av stigerør. Kanna kan du kikke på båtsjappa på Åråsen Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.