Kjell Startet 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 10.Juni.2004 Stopphendel til VP md2b I vår Nidelv 24 ble det satt inn en nyoverhalt VP md2b for 1 ½ år siden. Ser på andre Nidelv snekker at det som regel er en stopphendel (spak) oppe ved instrumentene. Den finnes ikke i vår båt. Derfor har jeg vært nødt for å lukke opp motordekslet for å trekke gasshendelsen tilbake i stopp posisjon når jeg ønsker å stoppe motoren. Er det kanskje noen som har en slik liggende eller vet hvor de kan kjøpes? Kjell Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 MD2 serien stoppes ved at gassen trekkes helt tilbake. Kan du ikke det på motoren din, kan kanskje kabelen / kabelboksen justeres slik at det blir mulig ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
_PiPp_ Svart 10.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 10.Juni.2004 på min md2b har jeg bytta dekselet foran regulatoren. har satt på et deksel fra en MD11c, den har stoppknappen i det dekselet og med spak ved instrumentpanelet. kjøp deg et sånt deksel brukt..sikkert flere som har.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.