Trophy Svart 4.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2009 Nå fikk jeg av et rør ved å varme med en hårføner. Tror nok også at jeg må skifte "dritten", men jeg må finne samme typen så jeg får fyllt hullet.....Typen blandebatteri er rundt bak der det er festet i veggen. Har en hendel som man "vipper" ut for å åpne for vannet og til venstre for varmt og til høyre for kaldt vann. Noen tips for å finne en ny ? Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Lakecaptain Svart 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Hei Trophy. Du startet tråden 14. juni, har du enda ikke fått dusjen til å virke? Det kan ikke lukte særlig godt av deg nå? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 5.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 lenge til Julevasken ennå PS. Har jo dusj på badeplattformen også Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.