westerboy Startet 14.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2009 jeg lurer på åssen ledninger jeg trenger til DETTE stereoanlegget jeg skjønner at jeg trenger batteri og sånt, bare vis noen klarer og få meg til og skjønne alt dette om ledninger og hva jeg trenger og sånt.. fint hvis noen kan hjelpe meg Wester370 9,9/15hk pusset opp 2008 Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 14.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2009 + og - og 2 til kvar høgtaler. i alt 6 ledninger. 2 strøm og 4 høgtaler ledninger Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Macanix Svart 14.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2009 heiii du .. Du trenger plus kabel fra batteri, minus kabel fra batteri og høytalerkabler fra spiller til høytalere Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 14.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2009 Du trenger litt mer strømkabel og kabel til høyttalerene. Strømkabel, x antal meter rød til pluss (må ikke være rød, men er lettere å holde orden da) i minst 2.5mm2 og like tykk svart til minus. Og sikring nære batterier er lurt. Litt tykkere høyttalerkabler bør du kjøpe, de som følger med er veldig tynne, men de fungerer jo. resten følger som regel med, og også en god monteringsanvisning. bare husk å få polariteten riktig på høyttalerene, eller mister du all bassen (den lille som er der) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.