Kosmix Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Bilder av Xanadu, båten til Trikola, under Færdern Bilde 1 Bilde 2 Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
HCO Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Er det en MacGregor? I så fall en god bekreftelse på at blandingsraser kan være vakre. Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
ulysses Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Er nok neppe noen MacGregor. Dette er en fullblods (x-332). Sitér dette innlegget Link to post
HCO Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 OK... Og da fikk jeg bevist hvor mye jeg vet om båtmerker/-typer. Men jeg står fast ved at det er en flott båt som er avbildet. Sitér dette innlegget /HCO H.C.'s seilbåtblogg Link to post
OT-flyktning Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.