Frivakt Startet 15.Juni.2009 Del på Facebook Startet 15.Juni.2009 Sandvik 28 ser ut til å være en fin båt. Den er romslig, og jeg har sett mange godord om båtens kvalitet og sjøegenskaper. Det jeg likevel stusser over, er innredningsløsningen i de eksemplarene jeg har sett. Mens de fleste andre båter har en V-benk som kan gjøres om til dobbeltkøye foran, har denne båten et skap på styrbord side og en enkeltbenk på babord side. - Dere som er eiere av denne båttypen, hvordan fungerer denne innredningen i praktisk bruk? - Er dette standard innredning på Sandvik 28, eller finnes det andre varianter? Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 15.Juni.2009 Del på Facebook Svart 15.Juni.2009 http://www.sandvikbåtklubb.com/ Gå inn på denne siden klikk på navnene i h,side det ligger en del bilder her. Jeg har en Sandvik 27 ac og er kjempefornøyd med båten , litt undermotorisert da jeg tror skroget klarer mer motor. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2009 http://www.sandvikbåtklubb.com/ Gå inn på denne siden klikk på navnene i h,side det ligger en del bilder her. Har vært innom og kikket, og alle interiørbildene der har denne løsningen jeg snakker om. Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 15.Juni.2009 Del på Facebook Svart 15.Juni.2009 Ja alle har det fra Sandvik ikke noe problem med det, Må jo være litt glad i de du ligger sammen med da . men god plass i store senga bak i ac Bernt Sitér dette innlegget Link to post
Marulf Svart 15.Juni.2009 Del på Facebook Svart 15.Juni.2009 Hei Jeg har selv en Sandvik 26 AC. Den er mye lik 28 foteren å se til, men har den tradisjonelle V-køya i front. Ta også en kikk på disse om du er interessert i denne type båt. Sandvik 26 AC og Saga 27 har nesten samme løsninger. Sandvik 28 har en annen løsning, men er til gjengjeld en del breiere enn de to andre. Sitér dette innlegget Link to post
MVH Svart 15.Juni.2009 Del på Facebook Svart 15.Juni.2009 (redigert) Jeg hadde en Sandvik 28 1979 modell som var innredet uten det skapet som du nevner. Den hadde en kort seng helt framme i baugen. Her sov min sønn og mine to døtre i akterlugaren. Når bordet ble nedsenket i fremre kabin ble det i tillegg en god dobbelseng. Beklager men jeg har ikke noen bilder av interøret til denne båten. Redigert 15.Juni.2009 av MVH (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.