Jump to content

Innredningsløsninger i Sandvik 28

Frivakt

Recommended Posts

Sandvik 28 ser ut til å være en fin båt. Den er romslig, og jeg har sett mange godord om båtens kvalitet og sjøegenskaper. Det jeg likevel stusser over, er innredningsløsningen i de eksemplarene jeg har sett. Mens de fleste andre båter har en V-benk som kan gjøres om til dobbeltkøye foran, har denne båten et skap på styrbord side og en enkeltbenk på babord side.

- Dere som er eiere av denne båttypen, hvordan fungerer denne innredningen i praktisk bruk?

- Er dette standard innredning på Sandvik 28, eller finnes det andre varianter?

Hei

Jeg har selv en Sandvik 26 AC. Den er mye lik 28 foteren å se til, men har den tradisjonelle V-køya i front. Ta også en kikk på disse

om du er interessert i denne type båt. Sandvik 26 AC og Saga 27 har nesten samme løsninger. Sandvik 28 har en annen løsning, men er til gjengjeld en del breiere enn de to andre.

Jeg hadde en Sandvik 28 1979 modell som var innredet uten det skapet som du nevner. Den hadde en kort seng helt framme i baugen. Her sov min sønn og mine to døtre i akterlugaren. Når bordet ble nedsenket i fremre kabin ble det i tillegg en god dobbelseng. Beklager men jeg har ikke noen bilder av interøret til denne båten. :smiley:

Redigert av MVH (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...