KG Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Hei! Jeg skulle gjerne hatt en brosjyre ell. på BOWI Serai fra ca. 1987. Er det evt. noen som har litt info rundt denne? Finner desverre lite (ingenting) på nettet, men vurderer å kjøpe en sånn! Fant forresten noen lijer her på baatplassen, men ikke så veldig informativt... Jeg lurer på følgende: Går båten fint i sjøen? Er skroget lettplanende? Er det en solid bygget båt? Evt. andre ting som størrelse på tanker, marsfart osv.osv... Hadde i utgangspunktet tenkt meg en Nimbus 28, men synes denne virker større. Kan dette evt. være et godt båtvalg? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Bruktbåt-test av denne kan bestilles hos Båtmagasinet. Testen er så gammel at den ikke ligger ute på nettet. Men jeg mener å huske at jeg har lest den, og at båten fikk god omtale jevnt over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.