Frodrik Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Hei. jeg har kjøprt meg en brukt steady 260 1998 moddel med en 4hk mercury 1997 moddel. i naustet mitt har jeg også en gammel mercury 7,5 hester stående tror dere den blir for stor til min 9 fots jolle? Sitér dette innlegget Link to post
Frodrik Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 hjelp værsåsnill:) Sitér dette innlegget Link to post
Sneila Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Hei Har selv hatt en steady 260 med 4 hk. Mener det er oppgitt maks 6 hk, men det er jo bare å prøve det. 4 hk blir litt puslete. Planet med ett barn alene, men jeg ble nok for tung. Mulig du må forsterke motorfestet litt. Prøvde min med en 9,9 på. Det knaka ille, men vekta var ikke noe problem. Sitér dette innlegget Link to post
Frodrik Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 hehe. ja det skal jeg men festet er solid aliminium tror det skal gå :) foresten så virker ikke min 7,5 hester for øyeblikket tror det er en feil med bensinfilteret skal skifte det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.