Mariell Startet 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2009 Har fått spørsmål fra en ombord. hvordan er det å gå med seilbåt opp Telemarkskanalen. hvordan er det med bruer? Han trengte ca 11 meter klaring. Kikket på siden til Telemarkskanalen, fant ikke noe info som sa at det ikke gikk med seilbåt. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Cerveza Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Største mastehøyde Til Notodden 16,0 m (Elstrøm bru i Skien)Til Dalen 12,8 m (Gl. Ulefoss bru) Øvrige maksimumsmål for trafikk i Kanalen Lengde 100 fot (31,4 m) Bredde 21 fot (6,6 m) Kjøldybde 8 fot (2,5 m) Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Har gått til Dalen med en Sunwind 27 - tror den trengte ca 12 meter, uansett kommer du til Norsjø, de laveste broene starter så vidt jeg husker ved Ulefoss. Slusevokterene var behjelpelig med å slippe ut litt ekstra vann fra slusen hvis det var tvil om høyden. Turen anbefales på det varmeste. Sitér dette innlegget Link to post
Hallais Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 (redigert) Høyde på mast til Notodden 16.0 m Til Dalen 12.8 m alt ifølge sider til Telemarkskanalen Obs andre svarte før meg Redigert 15.Juni.2009 av Hallais (see edit history) Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Mariell Svart 15.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Takker for BP speed & service. Og hvorfor fant ikke jeg den info'n selv på 'telemarkskanalen.no???? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Hallais Svart 15.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2009 Klikk : med egen båt Klikk : nyttig å vite (alle kan overse noe) Sitér dette innlegget Krokede ror gjere lang fjord. Mvh, "Minitrawler" Hallais Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.