Jump to content

Hetsing av Prinsessbåter/eiere

bjorngb

Recommended Posts

På en varm sommerdag så er det to typer folk som går gjennom Middagsbukta (eller legger seg der) og det er de som vil se på de andre og de som vil bli sett på av de andre! Og de er begge selvfølgelig i sin fulle rett til både å gå gjennom dette sundet eller å legge seg der, etter mitt syn!

Det jeg forsøkte å si, var at for å unngå å lage en farlig situasjon, så burde han ikke ha kjørt innimellom båtene som lå for svai. Dette i etterpåklokskapens lys.

Jeg vil aldri nekte noen å gå igjennom middagsbukta. På den andre siden, hva er feil med ønsket om å se og bli sett????

Tror ikke prinsesse eierne er noe værre enn andre båteiere... Selv om de tilbringer storparten av livet underveis på skrå med nesen i sky..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

På den andre siden, hva er feil med ønsket om å se og bli sett????

Absolutt ingenting for det bor nok en liten kikker i oss alle! :rolleyes: Forøvrig så opplever jeg at eneste måten å komme seg igjennom Middagsbukta på en varm sommerdag er å gå mellom alle båtene som ligger på svai for de er jo overalt og dekker stort sett hele sundet, og vel så det!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Har hatt gleden av å se Prinsessflåten ankomme Strømstad en tidlig påske. Det var folk som kunne manøvrere. Ikke noe hyling og skriking - hørte faktisk ikke et ord selv da en av de større kom senere og han/hun ble lagt innerst. Sjømannskap og erfaring kaller jeg det.

Men - noe gæ`ærnt ære me rem. Vi gikk ut før dem dagen de dro - og ingen av dem hilste på oss da de passerte.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...