Leifer`n Startet 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2009 Da blir det dans igjen på Dikkon ved Brevik. Lørdag 20-6 kl 21-00..... Så dere som ikke kommer dere til Horten på treffet der så er det musikk og morro på Dikkon som hører til Sandøya for di som ikke viste det. Sitér dette innlegget Link to post
Mrd68 Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Da får vi se om ikke vi kan få til en tur dit. Takk for opplysningen Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Er på jobb så det passer dårlig. Men hadde vært moro det der. Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 (redigert) Det var utrolig bra i fjor hvertfall, grilla, drakk og dansa oss inn i nattens skumring, kjempe sangtans bål var det der også.. joda håper det kommer mange... Redigert 17.Juni.2009 av DACAPO-9000-HT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mrd68 Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Hvordan er det å ta med barn? Er det en typisk voksenfest eller familiefest? Sitér dette innlegget Link to post
Leifer`n Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Å ta med barn er helt greit, dette er jo en famili camping, og de er veldig på dette med ro kl 23 osv,,, Det blir nokk ikke ro før rundt midnatt til lørdagen vil jeg tro, men båtene ligger jo et lite stykke nedenfor der det er dans, så det er ikke noe problem. For di av dere som skulle på en forundlig måte ikke ha båt eller komme seg ditt på andre måter, begynner Løvøy Ferga og gå Fredag 19-6 kl 10:00 så da er det forbindelse det også... Tror dette blir fint jeg. Di som spiller er(( Tony Cash & Sture Den Lure)) Jeg personlig har aldri hørt om di, men de er sikkert bra. kan også melde seg på i denne linken under her http://www.facebook.com/home.php?#/event.php?eid=88078257947 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.