Bitteliten Startet 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2009 (redigert) Jeg og Svenning ser på mulighetene for bestille en tankbil til Mosseområdet i løpet av noen dager. Sist jeg snakket med ragnar larsen fikk jeg inngtrykk av at det nok burde være en del liter før de "gadd å kjøre" Jeg trenger ca 800 liter, Svenning trenger ca 500 liter. Jeg tror nok at vi er mer interessante om vi kommer opp i et par tusen liter minst. Noen fler som vil være med? Jeg har ikke snakket med leverandøren ennå - men jeg ser for meg fredag denne uken eller tidlig neste uke som mulig dag for levering. Redigert 16.Juni.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 Han som sørger for at tanken i båthavna vår blir fylt opp (medlem med anvar for dieselfylling) sier at færre og færre leverandører er interessert i fylling direkte på båt. Dette har vistnok med sikkerheten å gjøre. Har du hørt noe lignende Bitteliten, eller er dette noe som blir uttalt for at folk i havna ikke skal bestille egen bil mon tro ? (sorry for avsporingen, men tråden traff så godt) Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Bitteliten Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Jeg ringte i dag og fikk positivt svar på at de leverer. 7,20 kroner per liter - farget diesel - samme som leveres til marinaer. På Hankø kostet samme diesel 8,60 i helgen. Fredag i kanalen er en mulighet. tidspunkt kan bestemmes senere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.