Jump to content

Gassgrill til båt, erfaringer?

Anonym

Recommended Posts

Kan ikke få fulrost denne, men bygde den om så jeg kan bruke 5kg. og regulator

Nå kan du få et konverteringssett til gassflasker på 5 eller 11 kg.

Weber® Q™ 100 er skapt for travle folk. Uansett om du har en båt, campingvogn eller bare skal ha

den med i bagasjerommet på bilferie, klarer Weber®

http://www.webergrill.no/Weber®-Q™-100-365.aspx

Har hatt den i 5 år nå like fin står på akterdekk hele årer.

Det var i 2009 og den er fortsatt helt topp i dag og kan ikke få fullrost den nok.

Har hvert i bruk ca. 100 dager i  året de siste 5 år.

Ps. før det var to gassgriller slitt rustet vekk.

Redigert av roger-jo (see edit history)

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Eg har også ein slik weber. Denne synest eg fungerer veldig greit. Lett å vaske er den også.

Synest også det er ein fordel at den er løs, så eg kan ta den med på land og grille av og til. Pluss at det er jo lett og koble til dei vanlige gassflaskene som eg allerede har ombord.

Det med eit slikt sløyebord var ikkje dumt.

Guest Avmønstret#

Eg har denne, og er veldig fornøyd. Har kjøpt ekstra rekke montering og overtrekk. Til vanlig står den montert ut over akterdekket. Men med rekke monteringen kan vi ta grillen med opp på flyen og  :thumbsup:

bilde

Har samme montert på rekka bak på seilbåt. Fungerer helt flott men holdt på å lage bål av båten fordi jeg var helt idiot. Hadde hengt 2 hesters påhengs med integrert tank på rekka rett ved siden av grillen og grilla noe kjøtt med mye fett på. Fikk en voldsom antennelse av fett og flamberte påhengsmotoren, men heldigvis uten at noe tok fyr. Det var ikke min skyld at det hele ikke gikk opp i flammer for å si det sånn. Den tohesteren er gammal og lekker litt både her og der, må henge rett opp og ned for å ikke lekke bensin.

Så uansett grill, ikke heng påhengsmotor rett ved siden av :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...