k1mbo Svart 4.April.2016 Link til dette innlegget Svart 4.April.2016 Eg har denne, og er veldig fornøyd. Har kjøpt ekstra rekke montering og overtrekk. Til vanlig står den montert ut over akterdekket. Men med rekke monteringen kan vi ta grillen med opp på flyen og Sitér dette innlegget Link to post
Jangul Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Weber q1000 ...kjøp et sløyebord / brett og rekkefeste så har du kjemoegrill:)) tenkte også på Magma men er dyr... Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Har du plass til en Weber, synes jeg den overgår alt annet. Og jeg har prøvd mange. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Tilhører også Weber Q100/120 tilhengerne... Veldig fornøyd med den ombord Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 (redigert) Kan ikke få fulrost denne, men bygde den om så jeg kan bruke 5kg. og regulator Nå kan du få et konverteringssett til gassflasker på 5 eller 11 kg. Weber® Q™ 100 er skapt for travle folk. Uansett om du har en båt, campingvogn eller bare skal ha den med i bagasjerommet på bilferie, klarer Weber® http://www.webergrill.no/Weber®-Q™-100-365.aspx Har hatt den i 5 år nå like fin står på akterdekk hele årer. Det var i 2009 og den er fortsatt helt topp i dag og kan ikke få fullrost den nok. Har hvert i bruk ca. 100 dager i året de siste 5 år. Ps. før det var to gassgriller slitt rustet vekk. Redigert 5.April.2016 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Steini Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Eg har også ein slik weber. Denne synest eg fungerer veldig greit. Lett å vaske er den også. Synest også det er ein fordel at den er løs, så eg kan ta den med på land og grille av og til. Pluss at det er jo lett og koble til dei vanlige gassflaskene som eg allerede har ombord. Det med eit slikt sløyebord var ikkje dumt. Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.April.2016 Link til dette innlegget Svart 5.April.2016 Eg har denne, og er veldig fornøyd. Har kjøpt ekstra rekke montering og overtrekk. Til vanlig står den montert ut over akterdekket. Men med rekke monteringen kan vi ta grillen med opp på flyen og Har samme montert på rekka bak på seilbåt. Fungerer helt flott men holdt på å lage bål av båten fordi jeg var helt idiot. Hadde hengt 2 hesters påhengs med integrert tank på rekka rett ved siden av grillen og grilla noe kjøtt med mye fett på. Fikk en voldsom antennelse av fett og flamberte påhengsmotoren, men heldigvis uten at noe tok fyr. Det var ikke min skyld at det hele ikke gikk opp i flammer for å si det sånn. Den tohesteren er gammal og lekker litt både her og der, må henge rett opp og ned for å ikke lekke bensin. Så uansett grill, ikke heng påhengsmotor rett ved siden av :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.