Lotus Startet 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2009 Min Wema septikgiver av gammel type har tatt kvelden. Tålte tydeligvis ikke å bade i dritt i 9 år. Ikke verdens største problem. Bare å kjøpe en ny septikkgiver, tenkte jeg. Maritim har denne: Ny type står det. Betyr det bare nytt design i syrefast stål? I så fall fint. Maritim har nemlig også et Wema septikinstrument type ny det også. Noen som vet om ny giver passer til gammelt instrument? Antar at Maritim vet når jeg ringer i morgen, men de kan jo ta feil..... Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2009 (redigert) Kjøpte en slik giver som det er bilde av over. Ser ihvertfall dønn lik ut med mindre det er noen innvendige forskjeller. Den varte ca 1/2 sesong før den tok kvelden. Redigert 16.Juni.2009 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Ringte Wema. Bra service og hyggelige folk. Ny giver passet gammelt instrument. Spurte hvor lenge de er ment å vare, men det var litt verre å svare på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.