Lindes Rederi Startet 16.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 16.Juni.2009 Hvis du bor i området, og har anledning til å kikke litt rundt på havna, så trenger vi litt hjelp. Det er en båt som er "forsvunnet", og vi tror den kan befinne seg her.. Send meg en privat melding hvis du kan hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 (redigert) Hei prøv å sende en IM til "Miranda" han tror jeg mer eller mindre bor i båten sin i Egersund nå om dagene grunnet oppussing av hus. Hvis du sender meg en IM ,event legger ut info vedr båt , kan jeg se om jeg får kontakt pr mail/tlf . Redigert 17.Juni.2009 av Sistestyrmann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 ordner litt på tittel og flytter denne til ÅF jeg. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Sistestyrmann Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Send meg en privat melding hvis du kan hjelpe. IM sendt . Sitér dette innlegget Link to post
Lindes Rederi Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Saken er oppklart, Takk for all hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Har du tid til å forklare litt mer? Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Ja, det var da litt Gåtefullt. Men godt det ordnet seg. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Lindes Rederi Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Tja, jeg vet ikke hvor mye jeg bør si om dette.. La meg først si at det var ikke jeg som laget den nye tittelen på innlegget, jeg hadde skrevet noe annet. Men det dreier seg om en uenighet om eierskap til en strukturert fiskebåt, og ansvar for at skuta er sjødyktig. Det bunner vel i den gamle historien om at noen selger noe de ikke er helt ærlig om, og noen kjøper noe de ikke helt vet hva er.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.