Bøljan Startet 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2009 (redigert) Min Wallas 1800 lukter litt lampeolje i varmlufta, litt ubehagelig. Har forsøkt forskjellige typer lampeolje men ingen forskjell. Er dette normalt ? Redigert 17.Juni.2009 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Prøv med fritidsparafin. Og hold deg for all del unna billiglampeoljer. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Min Wallas 1800 lukter litt lampeolje i varmlufta, litt ubehagelig. Sjekk om den evnt lekker i pakningen til brennkammeret. Det gjorde min dieselvarmer og det ble ubehagelig lukt ved bruk Sitér dette innlegget Link to post
peso Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 sjekk om returslangen har fått en knekk eller er tett i innløpet. Har hatt problemer med det selv. Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 19.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2009 Hvor kommer eksosen ut i forhold til hvor du suger inn luft til oppvarming? Ofte så kan en ved uheldige vinretninger få litt eksos sugd inn i lufta som skal oppvarmes. Jeg går da ut fra at du ikke har eksoslekkasje mellom varmeapparatet og skorsteinen. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.