Figaro Startet 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2009 Hei, jeg skal skifte kjølevæske på min Ford 2726T, men er ikke sikker på hvor jeg skal tappe av den gamle væsken. Det er montert en ventil på kjølevannslangen som går til vv-berederen som jeg kanskje kan bruke, men det er vel også en kran på motorblokka? Og hvor mange liter (ca.) kjølevæske går det på denne motoren? Noen som vet? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
dorry gutten Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Hei, jeg skal skifte kjølevæske på min Ford 2726T, men er ikke sikker på hvor jeg skal tappe av den gamle væsken. Det er montert en ventil på kjølevannslangen som går til vv-berederen som jeg kanskje kan bruke, men det er vel også en kran på motorblokka?Og hvor mange liter (ca.) kjølevæske går det på denne motoren? Noen som vet? hei...viss du går på hovedsiden til båtplassen så finner du noe som heter"dokumentarkiv" dær finner du manualen til din ford......mener det ligger i pdf format og i den manualen finner du avtappings stussen og hvor mange liter det skal være Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Takk skal du ha, dorry gutten! Der fant jeg hva jeg trengte. Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
dorry gutten Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 skål ja.....kansje litt tidlig ....men bra du fant ut av det du lurte på Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.