ok67 Startet 11.Juni.2004 Del på Facebook Startet 11.Juni.2004 Jeg driver og bygger båt og vil etterhvert ha behov for å legge inn skum el. for å sikkre oppdrift om båten skulle bli fylt med vann. Ett alternativ er å bruke isopor, men i utgangspunktet ønsker jeg å benytte skum (2 komponent?) i sideveggene ++. Hvor får man kjøpt denslags stoff? Ser for meg at fugeskum på sprayflaske kjøpt i vanlige byggebutikker ikke er den enkleste løsningen å bruke i hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Juni.2004 Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 Sjekk kategoridokumentet ved å lete der etter "skum". Det har vært flere tildels kritiske tråder om emnet. Om du finner leverandør-adresser der er jeg ikke sikker på. Du kan ihvertfall prøve ISOTANK i Tønsberg (de lager isolerte tankbiler) som solgte en gang for mange år siden en mindre mengde med 2-komponents-skum til meg. De andre kjemileverandørene - tror jeg prøvde Shell - solgte denne gangen bare større mengder. Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 11.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 Ja jeg har sett alle de negative ankepunktene mot skum. Nå har jeg tenkt å benytte det over vannlinjen i sideveggene og fremst i baugen samt rolig under stoler ol. Dermed bør det ikke være noe problem med vannopptak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.