Housetown Startet 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2009 (redigert) Hei, driver å skrur sammen en mercruiser 4,3 liter motor nå med forgasser, har kommet til montering av bensinpumpa nå. Det er 2 ledninger som går ut av pumpa, en lilla med hvit stripe og en svart. Den lilla kommer ut igjen nede ved startern. Den svarte kommer frem oppe ved rotoren et sted i en rund kobling som skal sikkert på en føler. Det jeg lurer på er hvor skal disse ledningene festes? hvor skal den svarte og hvor skal den lilla med hvit stripe. kobler jeg + på den lilla så virker pumpa, selv om ikke den svarte er koblet til?? hva er den svarte til da? Redigert 17.Juni.2009 av Housetown (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 (redigert) stopper den om du jorder den svarte da? Redigert 17.Juni.2009 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Housetown Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 lurer på om det enkleste er å sette den lilla på coilen slik at bensinpumpa går på når jeg skrur på tenning. Det virker som om den svarte er noe annet siden jeg måler at det kommer jording til pumpa selv om den svarte er fri. Må være en annen svart som er jorda da. Er det grei løsning å feste den på coilen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.