Jump to content

Montering av mercruiser el bensinpumpe

Housetown

Recommended Posts

Hei, driver å skrur sammen en mercruiser 4,3 liter motor nå med forgasser, har kommet til montering av bensinpumpa nå. Det er 2 ledninger som går ut av pumpa, en lilla med hvit stripe og en svart. Den lilla kommer ut igjen nede ved startern. Den svarte kommer frem oppe ved rotoren et sted i en rund kobling som skal sikkert på en føler.

Det jeg lurer på er hvor skal disse ledningene festes? hvor skal den svarte og hvor skal den lilla med hvit stripe. kobler jeg + på den lilla så virker pumpa, selv om ikke den svarte er koblet til?? hva er den svarte til da?

Redigert av Housetown (see edit history)

lurer på om det enkleste er å sette den lilla på coilen slik at bensinpumpa går på når jeg skrur på tenning.

Det virker som om den svarte er noe annet siden jeg måler at det kommer jording til pumpa selv om den svarte er fri. Må være en annen svart som er jorda da.

Er det grei løsning å feste den på coilen?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...