Jump to content

Seatronic Moss - Norges beste?

Fru Jacobsen

Recommended Posts

Om de sponser eller ei de støtter vel litt og det er ok :fishing::fishing: ,Grinete ble skuffet.Trodde att det var den service og få,men mulig denne som skulle ekspeditere meg hadde kansje en dårlig dag eller att det ikke var noe og tjene på dette.Regnet med att jeg bannet i kirka når jeg skrev dette.Men dette var min mening etter første gang på Seatronic. Ellers så er jeg fornøyd har som sagt vært på Båtbua. :cheers:

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Jeg fant igjen originalembalasjen, så jeg prøver det...!

Tok kontakt og de tar den i retur. De undersøker nå muligheten til å få sendt en større, kraftigere utgave opp til meg slik at den er på plass før vi drar på lørdag. (Hvis de sammenholder e-mailene og mine innlegg her så vet de iallefall hvem JEG er... ;-))

(Nei, der siterte jeg meg selv gitt...)

Redigert av Tranen2 (see edit history)

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Har opplevd tidvis laang ventetid i butikken der, men det er i høysesong.

Kjøpte vinsjpakke og fikk med alt for lite kabler.. Måtte bytte rulle til en som var lenger, noe de gjorde uten å blunke.

Hittil en butikk på det jevne for meg, virker som servicen er mye bedre ved bestilling i nettbutikk og henvendelser på mail.

• 1 måned senere...

Jeg kjøpte først en Cobra HH125VP. Den svarte ikke til mine forventninger. Fikk byttet den inn i en Standard Horizon HX750E. Den er kjempebra og oppfyller mine forventninger og litt til!

Kan heller ikke få fullrost Seatronic Moss som sendte ny VHF før de hadde mottatt den gamle i retur - og fikk mellomlegget innbetalt etter ferien min!

Bløtkake til dem!!

Godt renomé er gull verdt, ikke sant?

Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly.

Har opplevd både bra og dårligere service hos dem. Nå sist dårlig service. Gidder ikke å bli grinete av den grunn. At TV-antennen ikke fungerer oprtimalt pga feil ved forsterker får jeg heller leve med i noen uker selv om vi har ferie nå. Hvordan reklamasjon blir løst om 3 uker gjenstår og se. Var ingen vits å komme før fikk jeg beskjed om.

Har vel inntrykk av at salg i nettbutikk/postorde er prioritert 95%.

Jeg kjøpte en Garmin-plotter fra USA da kursen var ekstrem lav og fikk trøbbel når jeg skulle oppdatere softwaren. Jeg ringte Seatronic og snakket med Ketil, butikksjefen og forela problemet mitt. Jeg pressiserte at dette var en USA-kjøpt plotter og skjønte godt hvis han ikke ville hjelpe meg. Ketil var hjelpsomheten selv. Vi fikk plotteren opp å gå i felleskap og jeg brukte endel av tiden hans denne formiddagen.

For meg står Seatronic for hjelpsomhet og dyktighet med solid kompetanse i det de selger.

Redigert av Astor (see edit history)

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

• 1 måned senere...

Jeg opplever ventetid i butikken i høysesongen, men det er ikke fordi de ikke ønsker å gi deg god service. Jeg opplever at de bruker den tiden du trenger for at du skal bli fornøyd, og da øker ventetiden. Men, jeg er en tålmodig mann, og ksan gjerne vente noen minutter for jeg vet at jeg får det jeg skal ha.

Men. alle kan bli bedre på enkelte områder....sikkert også Seatronic. Men, alt i alt er jeg svært godt fornøyd med den service jeg får. Produktkunnskap har de til fulle...

Jeg var innom Seatronic for første gang for noen uker siden, skulle ha noen små lyspærer til targabøylen. Disse hadde de ikke, men en veldig hyggelig og serviceinnstilt ekspeditør viste meg først noen nye LED-pærer som kanskje kunne passe. Det viste seg at de var litt for store, og da henviste han meg videre til en annen butikk i Moss som hadde de pærene jeg skulle ha. Jeg fikk et bestemt inntrykk av at han var genuint opptatt av å hjelpe meg å løse mitt lille problem, så jeg kan også bare slutte meg til rosen de får i de tidligere innleggene i denne tråden!

Dro forresten tilbake noen dager senere og kjøpte kikkert der, samme hyggelige mottakelsen da. Slike opplevelser gjør at man gjerne drar direkte til samme butikken senere :flag:

Jeg er ikke så enig i at de er så fantastiske på service. Sto der engang i 20 minutter uten å få hjelp. Til slutt måtte jeg spørre om det var noen som jobba der, eller om jeg skulle dra på Fuglevik bårservice (som er myyye bedre på service) og kjøpe solcellepanel og annet jeg trengte. Jo da fikk jeg hjelp. Men overraskelsen var stor da jeg dro fram lista over det jeg trengte. Panelet fikk jeg kjøpt, men de hadde ikke sjakler, eksosklemmer, div. syrefaste skruer og andre småting :nonod: Så da ble det fuglevik Båtservice likevel etterpå :lol:

• 2 måneder senere...

Vant gavekort fra Seatronic på BP treffet for et eller to år siden , var innom å handla der idag .Tenkte kan jo høre om det er mulig å bruke , er jo 500- båtpenger så . Joda klart det sa dem , så da fikk jeg endelig brukt det . Men syntes det var bra gjort så lenge etterpå ,men står ikke dato på det da men.Gikk inn på data'n å skjekka bare,foresten så må jeg si en ting til .Vi var fire gutter på shoppetur i dag fra havna ,å innom Seatronic også da.Men maken til service og ikke minst fagmessig , dette var en flott handletur .Har vært der før og kommer selvsagt tilbake igjen .

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Men syntes det var bra gjort så lenge etterpå ,men står ikke dato på det da men.

Hvorfor er det så greit gjort? De fikk pengene kontant for to år siden og må utlevere varer to år senere noe de fleste ville kalt gratis kreditt for Seatronic så egentlig burde de takke deg for at du kom så seint! Forøvrig er gavekort kjempebutikk for butikkene siden bortimot halvpartene av gavekortene aldri blir brukt.

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Jaja sikkert greit det , men syntes bare det var ok av dem så lenge etterpå .For det jeg veit kan det være fra BP treffet for 3 år siden,bare nevnte det jeg da.Da vi som var innom der syntes vi fikk en kjempe service , av folk som viste hva dem snakket om.Det er jo ikke alle plasser du finner det idag , nok av sjapper med folk bak disken som sjønner nada . Men men , godt det snart er sommer :wink:

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Jeg er ikke så enig i at de er så fantastiske på service.

Enig med deg enter4u. Kjøpte baugpropell av dem i høst. Sikringen som fulgte med settet var sprukket i glasset. Fikk beskjed om at det gjorde da ingenting, men bestemte meg for å ha en som var ok. Hadde ikke reserve der og da, men kunne bare komme innom og få en ny når jeg var i nærheten, og den som var skadet i glasset kunne jeg da bare beholde som reserve. Har vært innom flere ganger uten at de hadde fått inn nye sikringer. Sist jeg var innom nu på mandag hadde de fått sikringer, men da skulle de plutselig ha den som var skadet i retur. Ble litt for....a, og sa at det var da ikke det som ble sagt i utgangspunktet, men ble bare bryskt avfeid med at det var da en selvfølge at denne måtte leveres i retur. Kommer til å holde meg laaaangt unna denne "sjappa" for framtiden. Men har også intrykk at det er stor forskjell på de som jobber der. Den surpompen jeg traff på var ikke noe hyggelig.

Mvh

Spilli.

Ok... Så du blir forbanna på et firma fordi du ikke får beholde en sikring som du i utgansgspunktet har sakt ikke kan brukes?

Hva koster forresten en slik sikring? 6 kr?

Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk.  2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5.

Hva koster forresten en slik sikring? 6 kr?

Kan du ikke prøve å lese hele innlegget før du svarer? Tror nok jeg har råd til både en og kansje flere sikringer, det er ikke det som er temaet . Det som er temaet er, har man sagt en ting så bør man vel kunne stå for det. Men du mener kansje det ikke er så nøye? Hvorfor tok de ikke sikringen i retur med en gang, og så heller sende meg en ny når di fikk erstattet denne fra leverandøren?

Hvis man klager over noe slikt, har man farsken ikkje mykje å surke over!

Nei, det bør i hvertfall være så pass som å ikke å få "sutret" til seg OL, hvis det skal være noe.

Redigert av spilli (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...