Bitteliten Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 hva seatronic har av varer er enkelt å finne ut. katalogen ligger på nettet. og trenger du noe som ikke står i katalogen så send en mail så svarer de kjapt. Sitér dette innlegget Link to post
spilli Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Synes hele tråden blir patetisk. Ordlyden "Seatronic Moss - Norges Beste?" OLPI, din konklusjon følger jeg helt, og fullt. Jeg har god erfring med flere båtutstyrsforretninger, og dårlig erfaring med noen andre. Men, det blir feil dersom jeg skal trekke frem 1 spesiell episode, Blir det ikke like feil å trekke fram en positiv erfaring, og deretter anbefale alle andre å handle der? Jeg har ikke funnet noe der som jeg ikke kan få kjøpt hos andre leverandører. Det er da vel ikke forhandlerene som bestemmer kvaliteten på produktet? Ser liksom ikke den store forskjellen her på positiv, og negativ omtale. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 Da for dem snu og gi oss som er medlemmer her forek 30% eller mer for att vi skal handle der. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
spilli Svart 10.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2009 (redigert) Da for dem snu og gi oss som er medlemmer her forek 30% eller mer for att vi skal handle der. Og så må alle der være Da blir sikkert alle som velger å handle der det også. Redigert 11.Desember.2009 av spilli (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 29.Oktober.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2012 Vil med dette gi en takk til Ketil hos Seatronic for utmerket oppfølging av henvendelser. Når varen ikke er på lager så kontakter han umidellbart og gir beskjed. Har jeg spørsmål rundt bestillingen så følger han opp slik at vi er sikre på at riktig vare kommer. Tidligere var jeg opptatt avå handle lokalt hos butikk i Trondheim, selv om det ofte var litt dyrere. Men nå har jeg fått nok av lokal udugelighet. Etter 3 henvendelse og 2 feilleveringer av noe så enkelt som anode til Sidepower baugpropell har jeg avsluttet mitt kundeforhold til Best Marin / Industri&Marinediesel i Trondheim. Der er de så frekke at de påstår at anode til 4hk er lik anode til mindre utgaver selv om katalogen forteller noe annet. Man blir liksom litt irritert når deler kjøpes inn før opptak for så å oppdage at de er feil.. Tror Best Marin bør satse på noe enklere som pølsesalg... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.