Dmohil Startet 17.Juni.2009 Del på Facebook Startet 17.Juni.2009 Skulle hatt noe tepper til dørken i snekka. Men for å slippe å reise til teppeabo i Oslo så lurer jeg på om det finnes butikker i Sarpsbog - Fredrikstad distriktet som kan ha. Noen som kjenner til det? Sitér dette innlegget Link to post
Stevens Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 Ligger det ikke en teppebutikk ved Fjeldberg båthavn på Mosseveien da? Mener å ha sett et skilt i veikanten hvor de reklamerte for kantsøm for båttepper. Sitér dette innlegget Link to post
evenR4u Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 TK Gulv og Interiør i Dikeveien på Rolvsøy. Dyktige folk, greie priser og bra service. Har handlet tepper der til tre båter. Sitér dette innlegget evenR4u • Som en virvelvind i 8 knop. Link to post
Dmohil Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 OK takk, da skal jeg reise innom og se om jeg finner noe. TK Gulv og Interiør i Dikeveien på Rolvsøy. Dyktige folk, greie priser og bra service. Har handlet tepper der til tre båter. Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 (redigert) Teppe til snekke....??... tepper og båt forbinder jeg mest med amerikanske cabincruisere med røde fløjelstepper...vegg til vegg... som ikke egner for bortspyling av fiskeslo og oppkast... Redigert 17.Juni.2009 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 17.Juni.2009 Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 Teppe til snekke....??... tepper og båt forbinder jeg mest med amerikanske cabincruisere med røde fløjelstepper...vegg til vegg... som ikke egner for bortspyling av fiskeslo og oppkast... Jeg hadde heldekkende teppe i min Nidelv 24, fungerte bra det. Fikk det kantsydd og lett å få ut og inn igjen, dette var kun i lugaren men god og lun løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Dmohil Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juni.2009 Jeg har ingen planer om å dra fiskeslo og oppkast inn i kabinen så det tror jeg går bra. Ute derimot så er det nok bedre med noe annet ja..... Teppe til snekke....??... tepper og båt forbinder jeg mest med amerikanske cabincruisere med røde fløjelstepper...vegg til vegg... som ikke egner for bortspyling av fiskeslo og oppkast... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.