Jump to content

Myggnetting

hasog

Recommended Posts

Ser at Båtmagasinet hadde informasjon om myggnetting til båt.  Har nå solgt min båt og gått over(konventert som noen sa) til bobil. I bobil har jeg skikkelig rullegardiner med myggnetting folie til natten. I bilen blir då helt mørkt. Disse føes i mange varianter, de skulle lett kunne brukes i båten spesielt i lugarer.

Se her på denne link.  God sommer.  http://www.kamafritid.se/pdf/14003.pdf

Har nå solgt min båt og gått over(konventert som noen sa) til bobil.

Uff og huff, hva har du gjort??? :confused:

Nå skal du stå og stampe i kø på veien (lage kø?) og alt som følger med der???

Nei, bytt tilbake til båt og få roen og freden tilbake...

Regner med at om et års tid så har du båt igjen... :confused:

Men lykke til med bobil-sesongen, håper vi får en aldri så liten tilbakemelding..

mvh

harBayliner

Hmm...  Diverse flygende smådyr, spesielt mygg, er en plage om kvelden i mange naturhavner. :wink:

Sitter man rundt bålet hjelper det litt, men sitter man i båten med kalesjen helt eller delvis åpen, med litt lys på, er de ofte en sann plage. Før trodde jeg slikt var forbeholdt hyttefolket inne i skogen, men det er nesten verre ved sjøen mange steder. :confused:

Er det noen som har testet vellykede patenter i fob med myggnetting og kalesje?

Er det andre kjerringråd mot slikt? :confused:

Antar det hjelper å ligge på svai, da disse flygende plageåndene sannsynligvis har base på land. Erfaringer? :smiley:

Ja, ja.. nå ligger uansett båten for salg, men jeg regner med å komme sterkt tilbake, med eller uten myggnetting :flag:.

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Vi hadde båten liggende rett nedfor huset, men den ble lite brukt ungene er med på forskjellige ting, fotball osv, når vi skulle bruke den var det dårlig vær.

Bobilen er faktisk brukt ganske mye, man er ikke avhengig av været. Fra turer fra påsken og langt ut på vinteren, Paåsken ble tilbrakt i Holland, ferien på Helgelandskysten og Lofoten.

Det er noe å annbefale.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...