Jean Startet 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 17.Juni.2009 Jeg har akkurat kjøpt meg båt og lurer på hvor man kan bunkre diesel i Horten? Er litt lei av å drasse kanner ned til båten... Sitér dette innlegget Klasse 1, sjøkaptein Med ivrig kone på slep Link to post
SvartRøyk Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Horten Indre havn på brygga til Horten Båtsenter. http://www.hortenbaat.no/ (Første bukta til BB ved gamle befalskolen inn Vealøsrenna fra nord) Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Du kan bunkre på indre-havn rett etter du kommer inn vealøs - ligger i bukta ved den gamle befalsskolen, utenfor HSR Marine - var kr 7,74 sist jeg bunkret. Sitér dette innlegget Link to post
Jean Svart 17.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Takker for svar Hadde hørt rykter om diesel på indre havn, men visste ikke hvor Da skal jeg fylle tanken , det blir den nærmeste pumpa fra min båtplass Sitér dette innlegget Klasse 1, sjøkaptein Med ivrig kone på slep Link to post
dante Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Til info, den prisen du finner på http://www.hortenbaat.no/ er feil eller utdatert - det er 7,74 som er riktig! Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Du kan også bunkre diesel i gjestehavna - riktignok til en dyrere pris enn på Indre havn. Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Ulv I Svart 17.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2009 Noen som har gode kontakter hos en av de stedene som kan gi BP medlemmer noe rabatt ifm treffet eller? ;) Er vist greie marginer på den dieselen har jeg hørt.. så noe rabatt er vel kanskje mulig å hente? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Jean Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 7,74 er jo en grei pris? Blir vel å dra kanner andre veien nå da... Fra båten til bilen Takker igjen for responsen Sitér dette innlegget Klasse 1, sjøkaptein Med ivrig kone på slep Link to post
Fru_Ulv_I Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Var inne på hjemmesiden det ble linket til her, og der står det følgende : Bensin & Diesel Vi har ubemannede besin og diesel pumper med Oslofjordens beste priser. De er også åpne utover butikkens åpningstider. 95 Blyfri: 13,99.- Diesel (avgiftsfri): 9,49.- Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Var inne på hjemmesiden det ble linket til her, og der står det følgende : Bensin & Diesel Vi har ubemannede besin og diesel pumper med Oslofjordens beste priser. De er også åpne utover butikkens åpningstider. 95 Blyfri: 13,99.- Diesel (avgiftsfri): 9,49.- Hvis du ser lenger opp i tråden.... er disse feil! Sitér dette innlegget Link to post
Fru_Ulv_I Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Jeg vet jo at det står en annen pris lengre oppi denne tråden, men da er de dårlige på oppdattere prisene på hjemmesiden sin. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Noen som har gode kontakter hos en av de stedene som kan gi BP medlemmer noe rabatt ifm treffet eller? ;)Er vist greie marginer på den dieselen har jeg hørt.. så noe rabatt er vel kanskje mulig å hente? er en Marina på Hvaler som heter Kjøkøysund som i hvertfall tidligere har gitt 50 øre rabatt på diesel til medlemmer her. 7,20 skal jeg betale på mandag. Kommer da med tankbil. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 19.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2009 - og Herføl Marina på Hvaler ga 50 øre rabatt på diesel til BP-medlemmer, i hvert fall i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.