Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).

880

Recommended Posts

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article6410853.ece

Enig med Pjolter! faktisk veldig skjelden å se folk dumme seg ut på den måten her i området. Man blir jo bare flau! Heldigvis er dette en av veldig få episoder jeg har hørt om i hvetrfall! Har aldrig sett sånn oppførsel personlig . Dette kunne jo gått sikkelig galt om dem hadde hatt uflaks!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article6410853.ece

Enig med Pjolter! faktisk veldig skjelden å se folk dumme seg ut på den måten her i området. Man blir jo bare flau! Heldigvis er dette en av veldig få episoder jeg har hørt om i hvetrfall! Har aldrig sett sånn oppførsel personlig . Dette kunne jo gått sikkelig galt om dem hadde hatt uflaks!

Takk Morten. Jeg glemte vist linken i farten.. Hehe..

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Fyllekjøring i trondheim.. Ganske dumt å ha en 40+ fots båt i fargen LIMEGRØNn og kjøre sånn.. ganske lett gjenkjennelig den der..

Nettopp! Fritidsbåter flest er mer eller mindre anonyme, og de ombord kan gjøre nærmest hva de vil uten at båten blir gjenkjent. En enkel løsning: ALLE båter må ha registreringsnummer minst 20 cm høye av minst 2 cm brede streker, lyse tall og bokstaver, på mørk bunn (f. eks. hvitt på sort), slik som fiskebåter. Slikt er lesbart på et par km avstand, og - vips! - med ett er alle fritidsbåter identifiserbare og gjenkjennelige!

Jeg så det hele med "limebåten" fryktelig blåst opp i media dette "grisekjøring" tja... han kom på tomgang svingte styrbor inn mot dokka...(det vet alle med stor båt er en dårlig ide med strømmen i elva. mesteparten gjør en tørn oppover elva både inn og ut av dokka.) fikk strømmen i siden og drev på stolpene. Jeg tenkte ikke dette var fyllekjøring men fryktelig klønete..Føreren så ellers stø ut da han la til på plassen sin. Tror vi skal være forsiktig med å dømme dette som fylle kjøring. Det får politiet avgjøre.

Vet dette ikke er et diskusjonsforum, men valgt å poste en kommentar.

Redigert av monte carlo (see edit history)

Silver viking 15fot 7,5hk honda,79mod Hortensnekka, 84mod Hortensnekka HB640 yanmar 2GM, Mørebasduett seilbåt, Selco 18fot VP171a, Brig 300 6hk Evinrude(stjålet),Skorgenes 340Monte Carlo. om vinteren...Lynx 1300 Yeti

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...