Blue_Dragon Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Gammel båt til ny film Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Savnet mann funnet - Da redningsmannskapene gikk gjennom båten for andre gang, fant de mannen, opplyser operasjonsleder Odd Arve Solvåg i Sogn og Fjordane politidistrikt Sitér dette innlegget Link to post
fokus Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Båtplassinteressen har eksplodert. http://www.op.no/nyheter/article3436316.ece Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Windy reagerer på kopi. Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Yacht mutiny leads to costly rescue motional skipper drops plans to salvage abandoned yacht A mutiny at sea has led to a $20,000 airborne rescue off the west coast of the North Island and an abandoned yacht. The emotional skipper has dropped plans to salvage his abandoned yacht and says he now wants his mutinous crew to pay him its $24,000 value. Nelson accountant Bill Heritage said he was forced to abandon his 7.9m sloop Air Apparent about 90 nautical miles west of the Kaipara Harbour on Wednesday when his inexperienced crew ignored his orders and set off the yacht's emergency locator beacon. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 (redigert) Skipskirkegård i dyreparken Dyreparken Redigert 30.Mars.2008 av THORLYN (see edit history) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Douro Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Bare flaks det ikke gikk liv REDNINGSSKØYTA PÅ PLASS: Men på tross av godt sikkerhetsoppbud, ramlet tre personer på havet under VM i skreifiske. Det var svært nære på for noen av dem, sier politiet. Tre personer falt i havet. En til sykehus svært nedkjølt. VM i skrefiske endte i et stort fylleslag. - Om det skjemmer festivalen, skal jeg ikke si, men politiet er oppgitt over at det var merkbart mye mer fyll i Svolvær i år enn ved tidligere VM, sier Jan Kåre Ludvigsen, politioverbetjent ved Midtre Hålogaland politidistrikt. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Litt OT Douro. Sitter du konstant foran nyhetsdekningen siden du innehar brorparten av innleggene. Kjekt at noen følger med i medias mangfold og holder oss andre oppdatert. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Douro Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Dragerne skal være synkefri Claus Lado fra Skælskør var flittig på Bella Center, hvor han talte med interesserede drage-sejlere. Han husker tydeligt, at dragen forsvandt under ham på Vejle Fjord. Sikkerhedskravene til drageklassen skærpes, efter at flere sejlere har oplevet, at deres både er sunket I de senere år har drage-sejlere oplevet, at deres båd er sunket og endda meget hurtigt. Ved vindspring efterfulgt af kraftige vindstød risikerer man, at vandet fosser ind i det åbne cockpit, og så er båden gået til bunds. Sitér dette innlegget Link to post
C-marine Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 forskrekket over sikkerhetssvikt på ferjer Sitér dette innlegget Båter: Yamarin 4410/ Yamaha 40hk, Gplast 700SE/yanmar 120hk, Andunge/seil, Aquaquick MS 300/5hk tohatsu Enda en med båt lappen! Link to post
Douro Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Litt OT Douro. Sitter du konstant foran nyhetsdekningen siden du innehar brorparten av innleggene. Neida, jawik, jeg sysler stort sett med andre ting. Men det er en ganske anseelig mengde datamaskiner og privatpersoner som sørgrer for å fylle opp en av e-postkassene mine med en jevn strøm av nyhetstips. Jeg sorterer ut de mest interessante, som jeg legger ut her når det passer. Og: Neida, jeg har langt igjen til jeg har brorparten av innleggene i denne tråden. Det håper jeg faktisk ikke vl skje, fordi jeg setter mer pris på andres innlegg, enn på mine egne. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 Fortsett uansett det gode bidraget til BP Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Kasund Svart 31.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 http://www3.smp.no/template.asp?page=1024&...05,1〈=1 "Familien anker henleggelsen" (Skarbak/Doris-saken) Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 31.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2008 (redigert) Reduserer antall passasjerer Color Line har mandag formiddag besluttet å redusere passasjerantallet på Superspeed til maks 1600 personer. KRISTIANSAND: - Vi reduserer umiddelbart bookingantallet til 1600 passasjerer. På den måten fjerner vi de 250 ekstrapassasjerene som skaper problemer om bord, og gjør at folk må sitte på gulvene, sier linjedirektør Odd Grønberg Redigert 31.Mars.2008 av Douro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Gi gass for billigere båtsesong Bygger du om bensinmotoren til gass kan du halvere drivstoffutgiftene, og kjøre båt med renere samvittighet. En liter gass koster i overkant av fem kroner, altså betydelig billigere enn bensinen. Det kan med andre ord være penger å spare på å bygge om båtmotoren. Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Unger nåtildags:) http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article3441777.ece - MartinL Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Båtplass til 500.000 kroner Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
power Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 Jeg tror en båtplass er en god investering, spesielt i området rundt Blommenholm hvor man har en fantastisk skjærgård med én gang man kjører båten ut, sier han. Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 1.April.2008 Link til dette innlegget Svart 1.April.2008 På vei til Viking-kamp: Styrmann slått ned Styrmannen på båten «Forsand» ble slått ned etter at han hadde krasjet båten i kaien på vei til Viking-kamp. – Jeg kan bekrefte at styrmannen på båten har anmeldt at han ble slått ned etter hendelsen. Anmeldelsen kom da styrmannen var inne til avhør i forbindelse med uhellet, sier politioverbetjent Kristian Johansen Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Nå kan du gjøre kupp på båt! Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Roald Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Tenk på miljøet nå kan du gå fra bensin til gass. Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Douro Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 Spiller på sommerdrømmen Når Båtmessen i Stavanger åpner fredag, har du gode muligheter for å svi av seriøst mye penger, eller ganske enkelt bare drømme deg bort. – Vi kaller det vårens vakreste eventyr. Det er den første helga du kan kjenne på lengselen etter sommeren, og det er jo lov å drømme Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 2.April.2008 Link til dette innlegget Svart 2.April.2008 RAYMARINE: Blir kjøpt opp? Sitér dette innlegget Link to post
Roald Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 Mer pondus for Buster XXL Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Douro Svart 3.April.2008 Link til dette innlegget Svart 3.April.2008 - En merkelig henleggelse Formann i Nordland Fylkes Fiskarlag, Tom Tobiassen synes politiets avgjørelse om å henlegge Skarbak-ulykka fremstår både merkelig og uverdig. Tobiassen synes konklusjonen fra politiet på Nordmøre setter en skummel standard for det å ferdes på havet i liten båt. -Sannsynligvis setter dette en standard for ettertiden. Ikke bare for oss, men for alle sjøfarende, sier Tobiassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.