Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Båt stakk fra politiet 

Politiet forsøkte å få kontroll over en båt som ikke stoppet for kontroll ved Tromøybroa, men måtte til slutt gi opp. 

ARENDAL: - Båten for av gårde fra Tromøy, Kilsund og mot Tvedestrand. Politibåten gav seg til slutt, men politiet i Tvedestrand klarte senere å finne en av personene som hadde vært om bord i båten. Båten ble funnet og beslaglagt

Link to post
Share on other sites

Olympisk seilas på grønt gress

Se de utrolige bildene fra Beijing!

Mottoet «Grønne leker» har antakelig fått en urovekkende dobbeltbetydning for arrangørene i Beijing den siste uka. Havområdene hvor de olympiske seilasene skal foregå likner nemlig mer på en fotballbane enn scene for Siren Sundby og resten av verdenseliten til havs.

 

seiling_960_1214832138..jpg

 

Link to post
Share on other sites

Protester mot merking i Drammenselva

 

Leste denne artikkel med stor interesse, da jeg bor i Nedre Eiker. Det er helt utrolig at grunneiere og lakseinteresser kan motsette seg den videre merking av leden fra Sølvfastøya til Øvre Eiker. :nonod:

Det er tydelig at det ikke ønskes noen utvidet småbåttrafikk til Eiker kommunene. I min enfoldighet trodde jeg det var viktigere å sikre båteierens ferd enn å ikke forstyrre laksen. :wink:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...