Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Skjønner ingen ting jeg, men hvis du bytter ut teksten "Noen ganger må man snu alt på hodet, med nettadressen til artikkelen i Teknisk Ukeblad, blir du ikke bedt om å oppgi passord. Redigert av Lars_Herman (see edit history)

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Link to post
Share on other sites

Skjønner ingen ting jeg, men hvis du bytter ut teksten "Noen ganger må man snu alt på hodet, med nettadressen til artikkelen i Teknisk Ukeblad, blir du ikke bedt om å oppgi passord.

Feilen var at linken Ulmo oppga gikk via https://owa.bouvet.no/exchweb/bin/redir.asp?URL= før bouvet.no sendte videre til Teknisk Ukeblad. Jeg har rettet linken slik at den fungerer.
Link to post
Share on other sites

Er disse raske å få på seg eller er det noe en må ha på seg heile tiden??

Jeg har hatt gleden av å ikke prøve de ennå - de ligger vacumpakket så de ikke tar stor plass. TAnken er at man tar av seg redningsvesten, beholder alt annet på, tar på seg drakten utenfor klærne, tar på seg redningsvesten. Drakten ser enkel ut å ta på - som en stor kjeledress omtrent. Vi har de lagret sammen med GRAB bagen der alt annet nødutstyr ligger. Redigert av Bitteliten (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...