Jump to content

Båtrelaterte nyheter i media. (kun linker, ingen diskusjon).


880

Recommended Posts

Verdens Gang: Ber om granskning av Redningsselskapet

 

 

 

Granskningsutvalget vil ha Økokrim til å granske flere tilfeller av mulige straffbare forhold. Bl. a. vedrørende Stangelands disposisjoner i kjølvannet av kjøpet av supply-båten. Stangeland skal som resultat av den handelen ha fått overta/disponere RS Sjøfareren. Les ... og gråt. :cryin:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Uheldig var ikke det første adjektivet jeg tenkte på, da jeg leste om dette. Håper at vi ikke har samme forsikringsselskap!

Bare vent! Jeg prøvde meg på en tilsvarende uttalelse for en tid tilbake og da fikk jeg raskt beskjed om at det var uheldig, men ikke nødvendig uflaks! :wink:

:sailing:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Shit happens. Ingvar kunne med fordel ha spart seg for sitt surmagete oppstøt. Han vet vel neppe hvorfor båten grunnstøtte. Og man får gå ut fra at skibsføreren hadde minst D5L, som kreves for denne båten. Da er det i alle fall ikke opplæring og kompetanse det skorter på.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...