Lars H. Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 To skadd ved kollisjon med brukar i Horten indre havn. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
goggen Svart 12.September.2006 Del på Facebook Svart 12.September.2006 Kongen og flere andre rike og kjente båteiere risikerer å miste båtplassene sine på Bygdøy. De raser mot regjeringen Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Mulligan Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Hvem i huleste er det som bygger nye skjær? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 Hvem i huleste er det som bygger nye skjær? Må være de RØD-GRØNNE.. Sitér dette innlegget Link to post
slettet Svart 14.September.2006 Del på Facebook Svart 14.September.2006 forsikringsselskapene kan kanskje sende regningen til de da? Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 15.September.2006 Del på Facebook Svart 15.September.2006 Kullseilte i Mastrafjorden En fritidsbåt kullseilte fredag kveld i Mastrafjorden, mellom Rennesøy og Mosterøy. Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 15.September.2006 Del på Facebook Svart 15.September.2006 Utsetter båtførerbevis Sitér dette innlegget Link to post
hanssae Svart 16.September.2006 Del på Facebook Svart 16.September.2006 Det er ingen spøk å miste dreggfestet , Haugesunds Avis , Sov i rekende båt Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 16.September.2006 Del på Facebook Svart 16.September.2006 Brann i båt, 110 svarte ikke på telefonen Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
rogeri Svart 16.September.2006 Del på Facebook Svart 16.September.2006 http://www.nettavisen.no/innenriks/article740629.ece Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 17.September.2006 Del på Facebook Svart 17.September.2006 Båteksporten til bunns Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
fokus Svart 17.September.2006 Del på Facebook Svart 17.September.2006 Gjenglemte båter kan bli hittegods. http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article99798.ece Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 17.September.2006 Del på Facebook Svart 17.September.2006 Ustabile havstraumar utgjer fare Sitér dette innlegget Link to post
Douro Svart 17.September.2006 Del på Facebook Svart 17.September.2006 Står bak en rekke innbrudd og tyverier Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 17.September.2006 Del på Facebook Svart 17.September.2006 Aftenbladet: Mann (25) omkom i dykkerulykke Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Fulgte med på GPS. Sitér dette innlegget Link to post
bwh Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Spirit boat har lagt ut bilder av Spirit 360 på sine nettsider http://www.spiritboat.no Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Pjolter Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 En brysk svenske og fulle seilere / Eller en vanlig helg i Trondheim :-( Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Skipper Worse Svart 18.September.2006 Del på Facebook Svart 18.September.2006 Norsk fartøy på grunn utenfor Fort Lauderdale, Florida Spar Orion Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Skipper Worse Svart 19.September.2006 Del på Facebook Svart 19.September.2006 Dagbladet: Redningsaksjon i Namsenfjorden -- Mann havnet i klem mellom trosse og båt. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sjøtummel Svart 19.September.2006 Del på Facebook Svart 19.September.2006 Panikksalg av bruktbåter (Seilas) Etter et eventyrlig båtsalg de siste tre årene, flommer markedet over av bruktbåter. og ikke minst: Det er 231 fabrikknye båter annonsert fra lager i Norge akkurat nå. Alle er 2006 modeller, men vi merker oss at forhandlerne har begynt å kalle dem 2007 modeller i de senere dagers annonser. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 (redigert) Men i jossenavn! Hvorfor kan vi ikke ha avgiftsfri disel og bensin til båt da? Skal vi legge kevlar avgift på nysydde seil? Eller honningvoks sytrådavgift på nysydde kalesjer? Kukompost dufta gjør meg fredsæl. Forklar meg hvorfor avgiftsfri (i gåseøyne) disel bør bort? Den er ikke avgifts fri og her burde bensin & diesel båt eiere stå sammen.Skal diesel & bensin til båtbruk ha fulle avgifter så syntes jeg at det er på tide å fjærne tregrensa også Her har vi godt fullstendig av hengslene, gratis biodiesel og trible bensinprisen på båt, E`jo fullstendig unødvendig med bensin da. Så må vi få bompenger på sjø oxo så vi for en bedre sjøstandard, eller skal vi kansje kreve å få se ka pengene e` egentlig godt med til. Vi betaler endelig nokk tilbake til ss-kassen og ikke en krone når vi ska heve pensjonskassen. Redigert 20.September.2006 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
goggen Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 Båteieren bandt fast et tau i den stjålne jolla, og tauet tyvene inn til land Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Herman Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 Dobling av fyllekjøring I følge Aftenpostens artikkel kan dette i stor grad forklares med at antall kontroller har økt. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Ubåtfender Svart 20.September.2006 Del på Facebook Svart 20.September.2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/bat/article701745.ece Har vært endel negative omtaler på sjøen i sommer Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.