SF Startet 11.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 11.Juni.2004 Hva bruker dere til å isolere en tørr turbo med, jeg har ikke det orginale trekket til turboen og ble anbefalt å bruke sveiseduk. Synes selv at denne blir noe varm. Er det andre materialer som er å få kjøpt som er bedre??? Jeg trodde forresten at det var helt slutt med tørr turbo i nyere båtmotorer, ble derfor litt forundert av å lese i Båt Magasinet at den nye Volvo Penta D3 motoren har tørr turbo. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Nibba Svart 12.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2004 Sveiseduken i seg selv isolerer ikke noe . Du må lage deg en pute av sveiseduk og legg isolasjon inni. Du kan bruke Rockvool men det beste er kjeramiske matter ( firemaster ) Denne isolasjonen for du hos isolerings firma. Når du har fyllt dette i puten må du sy den igjen . Til det kan du bruke streng, vanlig syrtåd vil smelte. Den ferdige puten fester du rundt turboen med streng. Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 12.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2004 Du får også kjøpt ferdige "hus" til å tre utpå turboen. Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
SF Svart 12.Juni.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juni.2004 Hvor får du kjøpt ferdige varme skjold (hus), har du forslag? Du får også kjøpt ferdige "hus" til å tre utpå turboen. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Tommy_H. Svart 13.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2004 Hallo Terje! Jeg har også en Baltic med en TD 70. Hvor for jeg tak i et slikt "hus" til å tre over turboen? Sitér dette innlegget Viknes 1030 K3 [url="http://www.bergensmotorbat.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.