blevang Startet 18.Juni.2009 Del på Facebook Startet 18.Juni.2009 :eek:hei jeg har en suzuki df50 02 mod, temp alarmen går straks jeg vrir på tenningen, støtvis piping, når jeg starter fortsetter den, men motoren holder normal kjølevannstemp, hva er galt........ Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 18.Juni.2009 Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 Sikker på at det er feilvarsel for temp? Disse motorene har vel varsel for service/oljeskift. Sitér dette innlegget Link to post
blevang Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 vet ikke, men hvordan nuller man alarmen,har skiftet olje og smurt opp motoren Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 18.Juni.2009 Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 NÅ ja. Står om detta i brukerhåndboka og jeg er ikke sikker på om jeg husker rett. Tror du skal nappe ut dødmannsledningen. Sett på tenninga og napp ut knappen på dødmannsbryteren et par tre ganger i løpet av 10 sekunder. Sitér dette innlegget Link to post
blevang Svart 18.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2009 takk, skal prøve det, har ikke brukermanualen.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.