Ariel Startet 11.Juni.2004 Del på Facebook Startet 11.Juni.2004 Lurer på om dere kan hjelpe meg med hvor jeg må henvende meg for å kjøpe trekk til å trekke om putene i båten? Har og tenkt på å legge trekk langs veggene i lugarene. Sitér dette innlegget Link to post
Akira Maru Svart 11.Juni.2004 Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 Seasea, Seatronic, Maritim med flere har trekk til vegg og tak til overkommelige priser. Lykke til med jobben, det blir som nytt! Sitér dette innlegget 2004 Yanmar 4JH3 72HK Turbo Link to post
eysteind Svart 11.Juni.2004 Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 skottbekledning kjøpes billigest på Maritim. Norsk titanduk ca. 50kr/m.... Sitér dette innlegget Link to post
Geir V. Svart 11.Juni.2004 Del på Facebook Svart 11.Juni.2004 Sjekk med Titanduk, der kjøpte jeg nytt trekk. Husker ikke prisen men det var det biligste jeg fant. http://www.titanduk.no/index.htm Sitér dette innlegget Link to post
Ariel Svart 12.Juni.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2004 Takk skal dere ha , nå har jeg litt å velge mellom. Å en kjekk vinter jobb i vente Sitér dette innlegget Link to post
Krabben67 Svart 13.Juni.2004 Del på Facebook Svart 13.Juni.2004 Eller du kan prøve denne. http://www.eteka.no/ Sitér dette innlegget Link to post
MD11d Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Hei! Jeg har en Nidelv 24 1981 modell. Jeg kjøpte den i høst. Har derfor ikke kjørt så mye med den. Gleder meg derfor veldig til sommeren. Jeg lurer på om det er noen som har noe erfaring med å trekke om på de innvendige putene på en nidelv 24. Tenkte jeg skulle prøve å gjøre dette på billigst mulig måte. Er det noen der ute som evt. kunne tenke seg å ta på seg en slik jobb?? Eller om det er noen som kan tipse meg om noen som kan gjøre jobben for en grei sum. Jeg er gledelig takknemmelig for gode svar. Hilsen en glad eier av en Nidelv 24 Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Bor du i Osloområdet kan skumplastspesialisten hjelpe deg, men tror ikke de er spesielt billige i forhold til andre interiørbutikker ol. Det pleier å være lang ventetid, så man bør være være ute i god tid før sjøsetting. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Skal du ha det billigt, gjør det sjøl. Har jeg gjordt det før ? Jess - det har jeg. Kan jeg tenke meg en sånn jobb ? Ellers takk. Men med en vanlig symaskin, går det ganskje så greit. Ullstoff er ikke så vanskelig, hverken å sy eller brette.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Astor Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Bentes søm i Sandvika er flinke og rimelige og har et godt utvalg i stoffprøver. Jeg har putene til min Elwaro 30 der nå for omtrekking. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Goddis77 Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Jeg holder på med samme tingen med min Nidelv. Har snakket med diverse firmaer her i Bergen, og det svarer seg nesten å kjøpe nye stoler istedet. Vi var derimot så heldig å komme over en møbelsnekker som skal ta våre privat. Blir spennende å se resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Først : Gratulerer med kjekk båt. Jeg kjøpte min i sommer, så da er jeg ikke den ferskeste Nidelv 24 eieren her på forumet lenger. Min båt var nettopp trukket om da jeg overtok den, og slik jeg forstod det så var dette noe forrige eier hadde gjort selv (eller kona hans??). Jeg fikk ihvertfall med en bærepose med restestoff i samme mønster. Og resultatet av det er jeg fornøyd med, synes det er pent jeg ihvertfall. De hadde også sydd gardiner i samme stoff. Jeg kan ikke gi noen tips om eksakt fremgangs metode, men poenget er at det er ihvertfall overkommelig å få til selv. Dette gjelder da altså putene INNE. Skai putene bak og på fører posisjon, er nok derimot litt verre, (og dyrere om du setter det bort) og det er vel det Outbreak sikter til tror jeg. Jeg fikk ihvertfall trukket om to små sitteputer til bøtteseter i den forrige båten , og det kostet meg den nette sum av 1800,- , men de var profilsydde da. Ordinære, relativt firkantede puter i stoff er nok langt billigere vil jeg tro (og håpe). Lykke til. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Bjarne R Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Hei Hør med Måløy båt & industrisøm, har selv fått stoff prøver fra de. ca 250 pr m (bredde1,4) skal gjøre jobben selv sparere 4-5000kr på det. Har jo mal etter det gamle pute trekkene Hilsen festus Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 10.Februar.2005 Del på Facebook Svart 10.Februar.2005 Først : Gratulerer med kjekk båt. Jeg kjøpte min i sommer, så da er jeg ikke den ferskeste Nidelv 24 eieren her på forumet lenger. Min båt var nettopp trukket om da jeg overtok den, og slik jeg forstod det så var dette noe forrige eier hadde gjort selv (eller kona hans??). Jeg fikk ihvertfall med en bærepose med restestoff i samme mønster. Og resultatet av det er jeg fornøyd med, synes det er pent jeg ihvertfall. De hadde også sydd gardiner i samme stoff. Jeg kan ikke gi noen tips om eksakt fremgangs metode, men poenget er at det er ihvertfall overkommelig å få til selv. Dette gjelder da altså putene INNE. Skai putene bak og på fører posisjon, er nok derimot litt verre, (og dyrere om du setter det bort) og det er vel det Outbreak sikter til tror jeg. Jeg fikk ihvertfall trukket om to små sitteputer til bøtteseter i den forrige båten , og det kostet meg den nette sum av 1800,- , men de var profilsydde da. Ordinære, relativt firkantede puter i stoff er nok langt billigere vil jeg tro (og håpe). Lykke til. <{POST_SNAPBACK}> De setene jeg har i førerhuset mitt, er av denne typen: art.nr 14030-12 (www.maritim.no). De prisene vi fikk oppgitt her i Bergen var dyrere enn å kjøpe nye. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.