Richardivan Startet 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2009 Hei. har da en trebåt som er 16 fot å er stødig i vannet, har da veldig lyst til å bygge et tak framme i båten, trenger ikkje å vær mer en 1 Meter langt og det må bli 120 cm breidt. kofor ej vil ha tak ? jo det er jo pågrunn av har lyst å ha et lite sterioanlegg no i sommer så ej kan høre på god musikk menst eg er ute å kjører lang turer. så lurte på om nokken hadde tips eller tegning på kordan ej kan gjer ditta så hadde det vert veldig bra! :) Ikkje nokke sann tak til flere 1000 kr. har matrial å skruer å sikafleks. så har alt eg trenger av utstyr i nauste. Mvh Richard Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 18.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2009 Dette blir spennende og følge med på, husk å ta masse bilder! Du beskriver veldig lite om hva slags båt det i hele tatt det er du har. Det finnes så mangt av trebåter på 16 fot. Alt ifra robåter, seilbåter, snekker og planende småbåter.. Du sier du har materialer til å bygge med, hva slags materialer er det? Utifra det du skriver ser jeg for meg i hodet at du har en liten planende trebåt på 16 fot med vindskjerm fra før av hvor du bare skal legge taket? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.