Jump to content

Bygging av Tak på trebåt

Richardivan

Recommended Posts

Hei. har da en trebåt som er 16 fot å er stødig i vannet, har da veldig lyst til å bygge et tak framme i båten, trenger ikkje å vær mer en 1 Meter langt og det må bli 120 cm breidt.

kofor ej vil ha tak ? jo det er jo pågrunn av har lyst å ha et lite sterioanlegg no i sommer så ej kan høre på god musikk menst eg er ute å kjører lang turer.

så lurte på om nokken hadde tips eller tegning på kordan ej kan gjer ditta så hadde det vert veldig bra! :)

Ikkje nokke sann tak til flere 1000 kr. har matrial å skruer å sikafleks. så har alt eg trenger av utstyr i nauste.

Mvh Richard

Dette blir spennende og følge med på, husk å ta masse bilder! :smiley:

Du beskriver veldig lite om hva slags båt det i hele tatt det er du har. Det finnes så mangt av trebåter på 16 fot. Alt ifra robåter, seilbåter, snekker og planende småbåter..

Du sier du har materialer til å bygge med, hva slags materialer er det?

Utifra det du skriver ser jeg for meg i hodet at du har en liten planende trebåt på 16 fot med vindskjerm fra før av hvor du bare skal legge taket?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...