fjordÅl Startet 21.Juni.2009 Del på Facebook Startet 21.Juni.2009 fant denne turtelleren http://www.stri-racing.com/slm-amber-/tach...electrical.html på finn men ser ut til at den er til bil. er dette ett problem med tanke på kobling/varighet (har utgang for turteller på kontroll). og om noen kjenner til dette merket evt om det er noe å styre unna Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Bearded Beast Svart 21.Juni.2009 Del på Facebook Svart 21.Juni.2009 du sier jo ikkje ett einaste ord om ka slags motor du hadde tenkt å koble den til så om det er et problem eller ei er ikkje godt å svare på. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 21.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2009 sorry, va litt hastverksposting. har ein 40hk evinrude vro fra 1990 Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Bearded Beast Svart 22.Juni.2009 Del på Facebook Svart 22.Juni.2009 merket er ukjent for meg mht kvaliteten men en slik turteller på påhengsmotor vil ikkje fungere... Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 22.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juni.2009 litt svakt av selger å annonsere som båt-turteller da..... Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
index Svart 22.Juni.2009 Del på Facebook Svart 22.Juni.2009 Vel, det finnes vel andre båtmotorer enn påhengs da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bearded Beast Svart 22.Juni.2009 Del på Facebook Svart 22.Juni.2009 to-takts påhengs må ha en egen type ulikt andre turtellere da den har et heilt anna tenningssystem. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 23.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2009 han sa turtellern passet til 2-takt utbord index Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Bearded Beast Svart 23.Juni.2009 Del på Facebook Svart 23.Juni.2009 jaja men da er nå det greit da vel Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 23.Juni.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juni.2009 greitt e da vel ikkje for eg fekk meg no ikkje turtellar dao.... Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.