Jump to content

Problemer med ekolodd i ny båt

_PiPp_

Recommended Posts

Var idag å handlet ny båt etter å ha levert Sjømannen til fornøyd kjøper på Hvaler.

Den nye båten er en 28fots stor Spjærøykrysser. I den nye båten står det et Huminbird ekkolodd med betegnelsen "Wide View". Loddet fungere utmerket og har de fleste funksjoner, men det virker som det er kjøpt i USA for det finnes kun engelsk tekst, og dybden måles i fot, farta i MPH, temp i farenheit osv..

Spørsmålålet mitt var om det går ann å levere det til forhandler og få det programmert om, eller lagt inn en form for europeisk meny, slik som de gjør på mobiltelefoner..?

takknemlig for svar.. :cheers:

På de aller fleste ekkolodd / GPS'er kan du bytte fra NM til metrisk system selv om det kun er engelsk software.

På alle Garmin produktene kan du fornye software/Firmware på både ekkolodd og GPS.

Skal sjekke dette for Humminbird.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

takk for svar hitill!

både jeg og forrige eier har "surfa" litt på menyen, uten å finne noe, men kan jo prøve litt til!men kan ringe Seatronic eller noe i morgen og høre, betaler evt de få kronene det er snakk om.. :crazy:

Anbefaler deg å ringe Belanor - Importør.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

:crazy:Kontakt Trygve (produktsjef Humminbird) på Belanor på E-mail ; trygve.lyby@belanor.no

han svarer raskt og har hjulpet meg mange ganger med ekkolodd som jeg har hatt problemer med!!

SOLO

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...