opus Startet 13.Juni.2004 Link til dette innlegget Startet 13.Juni.2004 Hei Båtvenner ! Har lest lenger ute i forumet,"Hva koster en kranbil". Men jeg trenger frakt av et halvfabrikat,kun skrog på lav bukk og umontert kjøl, MYE lengre strekning.Fra Porsgrunn til Vinterbro(litt sør-øst for Oslo).Kan tenke meg at går bra på vanlig lastebil(plan),siden skroget står på lav og stødig bukk,nesten på bakken. Blir noen mil, noen som har en idè om ok pris? Noen som lyst på jobben? Vennlig hilsen Opus Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Vil tippe at det blir rundt 2-3000 kroner! Send en IM hvis du trenger telefonnummer til den karen jeg bruker! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Ca 800 kr pr time for kranbilen,så Bastard`s pris er ikke gal. Sitér dette innlegget Link to post
KnutH Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 Alternativt kan du ringe DFDS Transport i Arendal (tidl. Transport-Service) Tlf. 37004500 Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.Juni.2004 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2004 dette er helt klart en transport du klarer selv, om du har en grei bil. Plantilhenger med omlag 5 m plan, leies til en grei pris. Last opp ved hjelp av heiseskrev, som også kan benyttes til lossing. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.