broderaron Startet 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2009 da jeg slo på tenninga kom check engine alarm: det pep 4 ganger, så 2 ganger, så 4 så 2 osv.. noen så vet hva dette varselet betyr? blinking i check engine lyset samme intervall (4-2). dette er en suzuki df 150, 2008 modell. mvh ståle Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 (redigert) Jeg har akkurat kjøpt meg en 2009 modell og har lest at de gir varsel timeregulert om service/oljeskift. Jeg har forøvrig stusset over en høyfrekvent lyd (på tomgang) fra motoren når den er varm. Er din også slik? Redigert 24.Juni.2009 av motor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Regner med at Dere fikk med en bruker manual på nye motorer. Der står det sikkert forklart hva de forskjellige alarmsignaler betyr. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
navette565 Svart 24.Juni.2009 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2009 Jeg hadde samme problem på min suzuki 90, 05 modell. Alarm, og det gikk ikke å starte motor (ikke innslag) Det var en sikring i motor som var gåen (står under et deksel, nede på venstre side av motor). Fikk kopi av verkstedhåndboka på merkeverksted i Molde. Sikringen var "original suzuki" så den måtte bestilles, men ingen problemer etter at den var skiftet. Sitér dette innlegget Link to post
navette565 Svart 5.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2009 Hvordan gikk det? Fått orden på motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Musse Svart 2.August.2012 Link til dette innlegget Svart 2.August.2012 Hei motor ! Har akkurat kjøpt meg båt med 2008 mod Suzuki DF140 som har gått ca 115 t. Har etter noen få turer oppdaget at min motor også gir fra seg en slags litt høyfrekvent "gneldre-lyd" på tomgang (opp til ca 900-1000), men at det kun oppstår på varm motor. Når den har stått en stund er lyden borte i en 8-10 min med dorging og så begynner det å gneldre baki der igjen. Noen som fant ut hva det er som forårsaker dette ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.